Sabtu, 19 Mei 2012

KRISTAL MAHARAJALELA

KRISTAL MAHARAJALELA





Kekerasan pada skala 5 MOH....boleh tahan


Alhamdulillah senja tadi dapat beberapa Geliga dan permata yang dipohon.... ada 2 jenis saya tak sempat snap gambar... kursani.. cantik sungguh.... terus saya hantar ke kedai untuk di canai dan di gilap... yang ni belum dapat dihantar lagi sebab anak sedara unkle dah angkat tangan surrender... banyak sangat.... 


Ini memang namanya seperti yang dibisikkan kepada saya KRISTAL MAHARAJALELA, diperolehi di gigi air tasek.... i dunt know la mcam mana dia boleh ada kat situ dgn lumpur2.... atasnya saja yang berbunga nampak cantik... basuh sikit2...tadaaa... ni rupanya benda alah ni....

Buat masa sekarang saya tak tahu khasiatnya apa sebab barang ni bukan saya mohon, ye lah..kekadang depa kat alam sana terlalu baik hati sangat , nak bagi extra.... saya nak jual seketol ni RM 250 sahaja.... kalau sapa sapa tak nak, saya nak p canai dan buat saiz permata,..... sahih cantik punya.... kalau saya jual saiz bentuk permata sebiji RM 250 jangan kata apa lah hehehe.....

Kegunaan kristal seperti kita sedia maklum, insyaallah penyeri aura, penyembuh baran, penyejuk jiwa, mendekatkan para ghoibah mendekati. 

Untuk kristal Maharajalela ni, saya yakin ada banyak lagi kegunaannya yang tersembunyi..... apa pun... ianya punya penjaga dari kalangan puteri juga..... namun, biarkan saja.... saya tidak berminat dgn penjaga penjaga nie.... kalau nyata boleh ajak borak juga kan ehem ehem...

Kod Produk : KM
Bentuk : Kuil India
MAHAR : RM 250 sahaja

- SOLD OUT -

4 ulasan:

  1. cantiknyee...laen mcm.... klu dah dicanai sti lg cntik ni tok mat..

    BalasPadam
    Balasan
    1. aah...memnag lawa... sama mcm dalam bayang saya dapat semalam... macam kuil india bentuk dia... tn shamsul org pertama yg dapat tau benda ni semalam

      Padam

Komen menggunakan Akaun Gmail anda & Browser Opera Sahaja

CARA BERURUSAN