Sabtu, 24 Januari 2015

AKIK DARAH PUTERI





Baru kini ku tahu ianya RARE, cis. hahahha

Jenis ini sukar di perolehi, baik Nyata mahupun Ghoib lepas lepas tu kita maharkan takde perasaan, pandang sebelah mata pun tak hah....

Khasiat nyatanya ialah Menarik rezeki yang tidak di sangka sangka dan datangnya dari arah yang tidak kita duga . Alhamdulillah.

Tu lubang semulajadi tau, bukan cacat, kena ingat , batu kalau combong mahal wooo... tambah kalau tengahnya lobang.

Insyallah ada 1 ni saja lah nampaknya.... 

Time ni maybe tok dok sibok membalas sms dan wassup di Tab 01117775251 tu huhuhu, sabaq na.... 

Kod Produk : ADPUTRI 20115
Bentuk : A.DARAH
MAHAR : RM ???

HAMBIK je la : RM 46

Mudah mudahan anda dan tok di sini di berkati Allah


NEXT : 9.00AM ESOK

20 ulasan:

  1. Balasan
    1. tahniah tuan...tuan pun apa kurang lajunya

      Padam
    2. Hu,hu. Kebetulan je. Sy budget tuan Nazir mesti bukak first page dulu,jd x de la bertembung peluru.

      Padam
    3. saya serang mg pure dulu...hihihi Kan tok dah bagi list apa nak kuar.maka hampir genap lah koleksi MG saya. saya rakyat baru disini tuan bad

      Padam
    4. tahniah tuan badbisa....tuan kalau berhajat nak lepaskan beritahu saya yer cantik pulak batu tu...

      Padam
    5. Tq tuan Hainol. He,he. Tuan Nazir,baru2 pn dh dkt nk cukup koleksinya. Tuan Firdaus btl2 berhajat ke? Hu,hu. Beginilah,kt list Tok Ni Ada 2 lg item sy berhajat nk grab,klu la dpt salah satunya,insya Allah yg ni sy passing kt tuan ye.

      Padam
    6. terima kasih tuan bad mudah mudahan allah murahkan rezeki tuan bad.jika Allah tetapkan adalah rezeki saya..

      Padam
    7. Sy unlock item Ni bt sahabat sy Tuan FirdausNoor.

      Padam
    8. terima kasih tuan badbisa...semoga allah mempermudahkan segala urusan tuan

      Padam
  2. Internet lombab dan semput macam kereta hj bakhil......

    BalasPadam
    Balasan
    1. tuan malek...jika ada apa yg saya lock dan tuan ingin saya lepaskan ...insyaalah boleh di urus...kan elok kalau kita mengalah...tak jatuh pun maruah...tuan boleh update sya bila2...utk lain2 item jgk...

      Padam
  3. Internet lombab dan semput macam kereta hj bakhil......

    BalasPadam
    Balasan
    1. Kita sama tuan..maklumlah yg ekonomi ckit..saya pakai u-mobile jer..

      Padam
    2. Kita sama tuan..maklumlah yg ekonomi ckit..saya pakai u-mobile jer..

      Padam
  4. payment done details already sent to MR Baz..Thank you.

    BalasPadam

Komen menggunakan Akaun Gmail anda & Browser Opera Sahaja

CARA BERURUSAN