MEMBER TOK MAT

Isnin, 27 Ogos 2012

RAJA MANI GAJAH






Alhamdulillah, sekian lama.......... sekian lama baru lah dapat Raja Mani gajah ni, dengan saiznya, dengan campuran uratnya yang memukau bagi sesiapa sahaja yang memandangnya..

Bukan barang tok dan bukan juga barang unkle.. tah macam mana benda ni tiba tiba boleh muncul di tasek tadi... terus hantar ke kedai unkle untuk dipastikan kesahihan ketulenannya macam biasa... Alhamdulillah... 

Warna warna di dalamnya bukanlah campuran mani gajah lain lain warna macam mani gajah warna hitam atau warna lain lain sebab umumnya semua mani warnanya macam ni, takda nya kaler hitam kecuali kecubung hitam semata mata.

Susah nak dapat item ini, bukan sahaja di pasaran tok, malahan pasaran umum juga agak agak sukar memerolehi Mani Gajah ASLI... susah.....

Insyallah: 

Berkhasiat besar dalam pelarisan

Orang tengok kita tertarik dan mudah terpesona

Mudah mendapat kawan

Mudah diterima dalam 1 komuniti

Kalau iman nipis, akibatnya boleh runtuh

Mendatangkan nafsu berahi wanita terhadap kita ( hati hati, sebab paling dasyat ialah Bini org...tolong berjaga jaga )

Kewibawaan Besar kepada pemiliknya

Musuh menjadi kawan, kawan menjadi sahabat

Bos dan orang atasan yang selama ini tak baik insyallah jadi budak baik dengan kita ( sudah ada pelanggan di sini yang membuktikannya )





Ni pun ada sebiji sahaja... belom di posting blog... sudah ada yang melamarnya..alhamdulillah

Kod Produk : RMG
Bentuk : Permata
MAHAR : RM 656
* Ni lah 1st time rasanya jenis permata tok letak mahar begini, susah dapat.  Rare pulak,insyallah

* Terima kaseh Tuan Ijam.Pekan 


19 ulasan:

  1. Yahoooo...akhirnya aku ada jg geliga mani gajah walaupun kecik...puas hati aku,leh tidoq lena malam ni...tunggu masa nak test ja...kah3...Terima kasih tokmat...

    BalasPadam
    Balasan
    1. sama sama tuan..tuan ijam ke ni

      Padam
    2. tuan jiwakacau...sms tok.... tok takut cicir order ni....

      Padam
    3. JiwaKacau aka Khairiel Ezranee...

      Padam
  2. Kecik apa ke benda nya. Beso ni. Kawan2 yg lain nyer kemetot jer. Sy ada dua pun x sebesar ni.

    BalasPadam
  3. Kalu pakai cincin raja mani gajah ngan kayu penunduk...bukan setakat bini orang yang berahi kat kita...dengan laki depa pun sama bekenan kat kita....Tok Mat kena mintak cawat besi dari orang sebelah pulak la....

    BalasPadam
  4. Bab bini org tu bukan nk kata. Mmg betul. Yg pelik kenapa bkn anak dara?!!.

    BalasPadam
    Balasan
    1. sebab bini orang ni eksotik sikit dr anak dara, dia punya berahi lain macam sikit tuan...tu sebab bini org ni atau yang penah penah tu..agak merbahaya tuan...kekadang tok pun sereeeeem tuan.... aduiii

      Padam
    2. tn man dan tn aza dah memiliki barang ni kan... maybe sebabtu tau kesannya.....

      Padam
    3. Dkt pejabat sy pun terkena. Ada yg kata sy x sporting. Wui. Ikut sedap dia cakap jer. Sbb tu sy jaga mata. Kalu anak dara tak pa tengok jer. Hu hu hu.

      Padam
    4. Kakaka... bahaya tu tuan.... bini bini org ni mmg pelik sikit ...tp bukan semua lah kan

      Padam
    5. hmm..nih lagi satu gak.,.hehehe..brg yg mmg dah lama dicari2...pun x sempat nak lock jugak...tungguuuuu jek la...ahak...

      Padam
  5. ya ALLAH tolong kuatkan iman kami si pemilik geliga mani gajah ini.

    rafizi selayang

    BalasPadam
  6. ALHAMDULILLAH....menunggu ketibaan RMG....

    BalasPadam
  7. salam tok,
    Mohon 1 rmg. hihihi..
    mg dah ada..raja nya ,je yang belum ada..
    TQ tok.

    BalasPadam
  8. salam tok maseh ada lg ke raja mani gajah tu tok

    BalasPadam
  9. masih ada lagi ke ni...ke aku melepas ni tok

    BalasPadam
  10. salam tok ada ke lg geliga mani gajah tu tok

    BalasPadam