Isnin, 28 Mei 2012

CINCIN PEMBESAR

CINCIN PEMBESAR G.BERLUMUT





Tak tahu nak gambarkan macam mana, sekelilingnya ada berlian, tepinya pun ada berlian memanjang , part tu lah kedai unkle pun garu kepala macam mana nak buat.... 

Insyaallah khasiatnya bila di pakai... secara otomatik insyaallah penggerun, wibawa... tak perlu menunggu lagi..tapi Tok tak janji tau.... sebab cincin pembesar ni kat sana Raja dia bagi sebagai 1 souvenir sahaja kepada pembesar yang dilantik.... uniknya ialah tukang2 cincin pun tak tau mcm mana nak letak berlian dalam kedudukan tepi macam tu.... memanjang dan bersusun cantik....Ambik le..buat jual pun ratus jugak ni

Ada 2 sahaja dalam saiz 18 dan 22

Cincin perak bersalutkan emas, bertatahkan permata berkilau bak cahaya

Kod Produk : CPGB-2
Bentuk : siap ikat
MAHAR : RM 256


* Terima kaseh Tn Zamry, Cheras ( saiz 22 )

9 ulasan:

  1. Apa khasiat cincin ini?saiz 18 ngam2 tangan saya?hmmmm

    BalasPadam
  2. Tgn saya-fairuzz bp-

    BalasPadam
  3. jangan dok tanya tanya tuan... cepat amik.... nanti dok tanya tau tau dah kena rembat dah.... haa.gigit jari sey

    BalasPadam
  4. salam tok mat, yang saiz18 saya nak. tapi tak tau macam mana nak hubungi tok mat

    BalasPadam
  5. saya benar benar serius, boleh tak saya booking

    BalasPadam
  6. kol/msg no ni 0178259540 tok mat

    -fairuzz bp-

    BalasPadam
  7. lawa nyaaaaaaaa..jatuh cinta la tok mat

    BalasPadam
  8. tok mat tukang cincin x leh buat ke cincin mcm niee

    BalasPadam

Komen menggunakan Akaun Gmail anda & Browser Opera Sahaja

CARA BERURUSAN